sobota, 29 marca 2014

3.Kamil Stoch

Cześć!
Tak więc jest to mój kolejny autograf. List od Eve-nement Team otrzymałam w środę i byłam z niego bardzo, ale to bardzo zadowolona, bo od dawna marzyłam o Ich autografach. :) Dzisiaj przedstawie wam jedne z nich, a konkretnie autograf Kamila Stocha, podwójnego mistrza Olimpijskiego i zdobywcy kryształowej kuli. To naprawdę wspaniały i utalentowany człowiek.


To bardzo miłe, że Eve-nement Team spełniają życzenia fanów i wysyłają listy z odpowiedziami. ^^ List wysłałam na adres:
Eve-nement Team
ul. Krupówki 20
skrytka pocztowa 236
34-500 Zakopane


Wysłałam list z kopertą zwrotną i naklejonym znaczkiem. Czekałam na odpowiedź miesiąc. 
Tak więc kończę, zapraszam do komentowania, bo nie wiem, czy ktoś w ogóle czyta moje wypociny, oraz życzę wypchanych skrzynek i miłego weekendu :D 
- colorful jelly ;P

3 komentarze: