czwartek, 27 marca 2014

1.Piotr Żyła

Cześć!
Dzisiaj zamierzam pokazać wam mój pierwszy autograf, który w sumie dostałam parę tygodni temu. Jak już mówiłam moja przygoda z autografami zaczęła się niedawno, więc moja kolekcja jest dość uboga, ale mam nadziej, że to się zmieni. Tak więc oto mój pierwszy autograf, którego bohaterem jest nie kto inny jak...
Piotr Żyła! Polski skoczek narciarski i naprawdę superowy facet z niezłym poczuciem humoru. ;)

Byłam bardzo dumna, gdy otrzymałam list od Piotrka Żyły. Czekałam na niego miesiąc, bo od 13.02.14 do 17.03.14 więc wydaje mi się, że nie jest to długi okres oczekiwania. ;) Oczywiście prócz swojego listu wysłałam kopertę zwrotną oraz znaczek. :)
Prośbę wysłałam na adres:
Piotr Żyła
Pensjonat "Źródełko"
ul. Źródlana 24
43-450 Ustroń


 Kończę, i już jutro dodam kolejną zdobycz, tym razem taką, którą dostałam w tym tygodniu. 
PROSZĘ O KOMENTOWANIE I ŻYCZĘ WYPCHANYCH SKRZYNEK! 
-colorful jelly ;P

1 komentarz: