piątek, 9 maja 2014

24.Ema Klinec

Cześć!
Cóż... dawno mnie nie było, ale po prostu brak mi czasu. Po drugie w ostatnim czasie nie dostałam żadnych autografów i mam pewnego rodzaju kryzys. ;/
Przejdę jednak do autografów, który dostałam od słoweńskiej piętnastoletniej skoczkini, którą jest Ema Klinec. Jest to młoda i bardzo sympatyczna zawodniczka. Dostałam od niej dwie kartki z dedykacją, jedną na karcie poniżej, drugą na zwykłej białej kartce.

Napisałam do niej prośbę na facebooku. Czekałam około dwa tygodnie. :)
Na dziś to chyba koniec. Mam nadzieje, że przyszły tydzień przyniesie mi więcej autografów. W tym tygodniu wysłałam kilka listów i w przyszłym tygodniu również zamierzam parę wysłać. Jak na razie kończę, życzę miłego weekendu i proszę o komentarze. - colorful jelly ;P

7 komentarzy:

  1. Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i zapraszam do siebie:

    www.zimoweautografy.blogspot.com

    Ja już dodałem Twój blog do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję :) dodałam Twój blog do polecanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ;-)
    Dodałam Twój blog do polecanych

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję, bardzo ciekawy autograf :)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń