środa, 2 kwietnia 2014

8.Gregor Schlierenzauer

Cześć!
Czas na autograf, na którym najbardziej mi zależało. Konkretnie chodzi o autograf od Gregora Schlierenzauera, który przybył do mnie przed wczoraj wraz z innymi autografami od OSV i plakatem z podpisami całej Austriackiej kadry. Tak więc graf od Gregora był dla mnie bardzo wartościowy ze względu na to, że po pierwsze bardzo go cenie za jego wszystkie dokonania. W końcu 52 zwycięstwa to nie jest mało. ;) Po drugie dlatego, że był on moją pierwszą “skoczkową” miłością. Tak wiem, byłam młoda i w ogóle. Znaczy się wciąż sądzę, że jest on naprawdę super facetem, ale teraz również zwracam uwagę na jego sportową postawę. Skokami zaczęłam się interesować w 2012 roku i w sumie to pan Schlieri zachęcił mnie swoim urokiem do tego sportu, a później po prostu zakochałam się w skokach. Dziękuję mu za to, że to dzięki mu zwróciłam uwagę na ten niesamowity sport. ;) Wracając do autografu, jest on dla mnie bardzo cenny. Marzyłam o nim od jakiegoś czasu, a gdy w końcu otworzyłam kopertę i wyciągnęłam z niej autograf Gregora zaczęłam skakać ze szczęścia. Po prostu cieszyłam się, że mogę trzymać w dłoniach graf od  mojego ulubieńca.
 Może wykroczę trochę poza temat grafu, ale po prostu stwierdziłam, że skoro autograf od Gregor Schlierenzauera jest dla mnie tak wartościowy to muszę o nim powiedzieć parę słów. Osobowość Gregora strasznie mi się podobała od początku, w sumie nie wiem do końca dlaczego, po prostu mnie zainteresował (może dlatego, że oboje jesteśmy koziorożcami, wiecie podobny zawzięty charakter :D) Wykraczał poza normy, był bardziej opryskliwy od innych, ale równocześnie przestraszony sławą, która coraz bardziej go pochłaniała. Może właśnie dlatego go polubiłam. Tak szczerze nie wiem i chyba nigdy się nie dowiem. Wiem jedynie to, że  Schlieri jako skoczek, jak i osoba jest dla mnie wartościowy. Nie wyobrażam sobie skoków bez niego. Wiem, że kiedyś może i nadejdzie taki dzień, że skończy ze swoją karierą, ale mam nadzieje, że to tak szybko nie nastąpi (tak samo jak w przypadku  Noriaki Kasai, który również jest moim ulubieńcem) Oglądanie go jak i innych skoczków sprawia mi przyjemność i zajmuję mi czas od listopada do marca. Chcę tego więcej i więcej. To tyle.
Wracając do grafu…. Prośbę wysłałam na adres:

Österreichischer Skiverband
Olympiastraße 10
A-6010 Innsbruck
Austria

Czekałam równy miesiąc i myślałam, że już nie dostanę odpowiedzi, dlatego wypełniłam również FORMULARZ.
Dzisiaj dostałam kolejne trzy autografy, z których się bardzo cieszę i które opiszę w najbliższym czasie. Tak więc czas kończyć. Życzę wam wypchanych skrzynek, miłego dnia i zapraszam do komentowania! - colorful jelly ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz