wtorek, 1 kwietnia 2014

7. Peter Prevc

Znowu ja. :) Postanowiłam, że jednak dodam kolejnego posta dzisiaj, bo strasznie mi się nudzi. Tak więc dla Państwa Peter Prevc - naprawdę utalentowany młody skoczek, który w tym roku skończy dwadzieścia dwa lata, zajął drugie miejsce w klasyfikacji generalnej pucharu świata w skokach narciarskich (zaraz za naszym kochanym Kamilem Stochem!) Muszę przyznać, że z początku za nim nie przepadałam, zwłaszcza gdy rywalizował o kryształową kulę z Kamile, ale gdy tylko Kamil znalazł się na bezpiecznej pozycji, gdy już był daleko za Peterem w tedy stwierdziłam, że tak naprawdę nie jest taki zły. W sumie nie chodziło tylko o to, że był zagrożeniem dla Stocha, ale chyba też o to, że robił na mnie wrażenie osoby, która rzadko się uśmiecha i w ogóle. Jednak potem stwierdziłam, że jednak się myliłam. Stwierdziłam, że Peter Prevc jest w porządku, że warto mieć jego autograf w kolekcji, bo jest to naprawdę utalentowany skoczek. Tak więc oto skan:


Prośbę wysłałam na maila Petera Prevca, czyli: peterprevc@gmail.com
Na odpowiedź czekałam niecałe dwa tygodnie, bo od 19 marca do 31 marca. :D Tak więc naprawdę warto wysłać prośbę do tego młodego skoczka. 
Na dzisiaj kończę. Wypchanych skrzynek i zachęcam do komentowania!  - colorful jelly ;P

2 komentarze:

  1. Gratuluje :) jednak wkradł Ci się mały błąd bo Peter zajął 2 miejsce w klasyfikacji generalnej Pucharu Świata a nie Mistrzostw Świata ;)

    OdpowiedzUsuń