niedziela, 1 czerwca 2014

26.Andreas Kofler (#2)

Cześć!
Dawno mnie nie było, bo jestem w trakcie zdobywania jak najlepszych ocen. :) Dzisiaj zamierzam pokazać Wam autograf od Andreasa Koflera, który jest moim drugim autografem w kolekcji od tego miłego skoczka. Wysłałam list do OSV i dostałam odpowiedź po tygodniu. Niestety dostałam tylko jeden autograf, czyli ten, który dzisiaj pokazuję.

Autograf jest z Mannera, a bardzo lubię tą serie. :)

Byle bym nie zapomniała, chciałabym bardzo wszystkim podziękować za 2000 odwiedzin! Zakładając tego bloga nawet nie śniłam, że ktokolwiek będzie go odwiedzał i czytał. Bardzo się cieszę, bo te 2000 odwiedzin motywuje mnie do dalszego prowadzenia bloga. Jeszcze raz dziękuję! :D
Tak więc kończę, zapraszam do komentowania i życzę wypchanych skrzynek! - colorful jelly ;P

8 komentarzy: